mohahah jag tar din oskuld

första inlägget är stolta som fan!
Min kollega vill inte att vi ska nämna vissa människor som vi hatar, men nu när hon inte ser på så kan man utnyttja situationen lite...

bruden i kärrtorp i sm nånting bla bla i 2an: JAG hatar dej! för det första, dina jävla örhängen gör mej spyfärdig!
för det andra, taggar ner på brunkrämen för fan! '
och för det tredje... Jag tål dej inte.

to be continued....


okej.. jag har lite synpunkter från min kollega här att d inte e snällt att skriva dessa elaka inlägg om folk.
Men kom igeen!

Kommentarer
Postat av: Den jävla bruden i kärrtorp!!

Så jävla omoget att starta en töntig liten blogg, där ni hackar ner på andra männsikor när det egentligen är ni som är skitosäkra!!

Jag vet att ni skriver om mig och jag har en liten aning om vilka ni är men jag ska fan ta reda på det så jag vet helt säkert!!!!
//Den jävla bruden från kärrtorp!!

2007-11-21 @ 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0