gucci på er allihopa! HAHA

jag driver bara...

jag måste bara säga att jag hatar brudar som tror att dom är ngt fats dom egentligen inte e det.
Igår va ja ute med några polare o in på krogen kommer det två tjejer från kärrtorp... SÄKERT SKIT TREVLIGA MEN INTE SÅNNA BRUDAR SOM JAG SKULLE UMGÅS MED.
Hur somhelst så satt dom sej med oss (en av mina kompisar bjöd tydligen med dom).
Blicken jag och min vän gav till varandra kunde man ju tolka; " Va fan gör dom här med oss?!" '
Aja 10 min efter att dom hade satt sig med oss drog vi iaf. Ibland finns d ju verkligen tjejer som man tror har GURKA UPP I RÖVEN!


man blir ju så trött... eller som min kollega bruar säga... "SÅ JÄÄÄÄÄVLA TRÖTT!"

Kommentarer
Postat av: hejsan

du är en stor,fet,stinkande,grön,möglig,äckel,ostig,pruttig,bbrun och frodo glödlampa. vi ska bränna upp dina alfons åberg band :D nu blir det inga julklappar från påskharen din stora,feta,stinkande,gröna,mögliga,äckeliga,ostiga,pruttiga,bbruna och frodogiga glödlampa ses på halloween tills dess :gott nytt år din stora,feta,stinkande,gröna,mögliga,äckeliga,ostiga,pruttiga,bbruna och frodogiga glödlampa

2008-05-27 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0